poniedziałek, 21 października 2013

MARTA SZYJE

Witam serdecznie!
Po długiej (jak zwykle) przerwie, trochę nowych ubrań i dodatków.


Po pierwsze! SPODNIE
Nie często zdarza mi się szyć spodnie, dlatego też formę odkroiłam od starych jeansów, które wcześniej sprułam. Polecam ten sposób wszystkim początkującym, to ułatwia pracę.
Szycie zaczęłam od zamocowania kieszeni (wewnętrznych przednich oraz zewnętrznych tylnych). Drugim krokiem było wszycie i przystębnowanie zamka. Na koniec zostało tylko połączyć nogawki, wszyć pasek wraz ze szlufkami i podwinąć dół nogawki.





Po drugie!
Jesień nadeszła, co oznacza, że trzeba się zaopatrzyć w coś cieplejszego.  Postanowiłam uszyć bluzę.
Podstawowy wykrój bluzy z kapturem można znaleźć dzięki wujkowi google :)
Samo wykonanie jest proste. Najpierw należy wszyć zamek, później połączyć boki, wszyć rękawy i ściągacze, a na koniec kaptur.



Po trzecie!
We wrześniu mieliśmy początek roku szkolnego, co dla studentów oznacza książki w torbach.
Torba listonoszka jest idealnym wyjściem.



Po czwarte!
Po zajęciach, można się przepakować do mniejszej torebki. Polecam zaopatrzyć się w tzw. NERKĘ z regulowanym paskiem.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, to oznacza, że spędziłeś/aś chwilę na moim blogu. Miłego dnia.