czwartek, 3 marca 2016

Cześć!

Mój filmik na konkurs "przepis na ostatki", który pomógł zająć mi 2 miejsce w konkursie organizowanym przez portal Przepis na szycie, możecie zobaczyć na Youtube.

Niesamowicie zainspirowało mnie to do dalszej pracy.

Właśnie wróciłam z urlopu, pełna energii i zmobilizowana do nagrywania kolejnych filmików i odświeżania tego bloga.

Wkrótce będziecie mogli zobaczyć u mnie: Jak zrobić PRINT na materiale domowym sposobem!
Szykuję też dla Was film: "Ramoneska- jak uszyć, krok po kroku"


Mam nadzieje, że czekacie z niecierpliwością!


Pozdrawiam!
I do zobaczenia!


P.S. wrzucam dla Was kilka starych uszytków, którymi jeszcze nie miałam okazji się pochwalić!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, to oznacza, że spędziłeś/aś chwilę na moim blogu. Miłego dnia.