piątek, 12 czerwca 2015

Rozstania

Halo! To znowu ja!

Macie tak czasami, że ciężko Wam się z czymś rozstac?
Ja tak mam. Dzisiejszy post jest o tej, którą można zgarnąc na moim Etsy. Cięzko będzie mi się z nią pożegnac, bo uważam ją za jeden z moich lepszych projektów.

Jakiś czas temu, wynalazłam starą katanę i zrobiłam z niej kamizelkę. Pewnie niektórzy z Was pamiętają.
To moja ulubiona częśc garderoby, którą posiadam! Pasuje do sukienki, spodni, tuniki, od wszystkiego dosłownie. 
Spodobała się wielu moim znajomym i przypadkowym przechodniom na ulicy.
Założyłam ją pierwszy raz jakoś pod koniec kwietnia zeszłego roku. Tego dnia wylądowałam w kawiarni na stacji kolejowej Waterloo. Zamówiłam kawę i usiadłam przy stoliku rozmyślając. W pewnym momencie ktoś poklepał mnie po plecach i powiedział:
- Witam! Czy mogę zadac Pani pytanie?
- Jasne!- odpowiedziałam bez wahania.
- Gdzie kupiła Pani tę kamizelkę! Jest świetna!
- Kiedyś była zwykłą kataną. Przerobiłam ją sama.
- Wow, sam bym taką chciał!
Ten, jak się później okazało, student z Chin, wziął adres mojego bloga. Ku mojemu zdziwieniu dostałam ostatnio wiadomośc od niego: "Jak miło, że wróciłaś na bloga. Nie rozumiem o czym piszesz, ale bardzo podobają mi się Twoje projekty".
Innym razem zostałam zaczepiona na ulicy przez pewną Panią w słomkowym kapeluszu. Chciała odkupic ode mnie kamizelke, twierdząc, że na pewno spodoba się jej córce.
Nie ukrywam, że każda taka sytuacja, kiedy ktoś chwali moje dzieło, sprawia mi radośc i dodaje chęci do tworzenia czegoś nowego.

Tak sobie pomyślałam, że skoro ta "bohaterka" tak poruszyła serca niektórych ludzi, to czemu by nie uszyc podobnej od podstaw?
Było to dla mnie wyzwanie, wykrój nie należy do tych podstawowych. Spędziłam trochę czasu nad tym i udało się.
Jeans został zamieniony na czerwoną dzianinę.
Początkowo na plecach miała zagościc mądra sowa, ale jednak zostałam przy kwiatach.
Oto  efekt końcowy:
Przedstawiam Wam koleżankę tej starej jeansowej katany, która przeszła metamorfozę i spodobała się wielu ludziom.






1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, to oznacza, że spędziłeś/aś chwilę na moim blogu. Miłego dnia.